Torsdag

Hej boggläsare! nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik/gör klart min so läxa.

Ska snart äta soppa sen blir det ut och gå runt sätra :) behöver få upp min kondition och tänka lite nu vad jag stoppar i mig så jag har blivit nyttig :) Ska försöka satsa på att gå ner några kilon och det har jag redan lyckats med att gå ner ett halvt :D men det enklaste sättet är att röra på sig jag går ca 1,4 mil om dagen varje dag om det ska bli några resultat :)

Men nu ska jag fortsätta med min lilla läxa som jag är snart klar med gud vad skönt!
Imorgon är det sista april också så då ska jag vara hemma först sen går jag till elin och em och då blir det väll lite hålligång där haha sen ska vi också ner en snabbis och kolla på kasen kommer bli trevligt :D

Kommentarer
Postat av: elin

jag peppar somfan inför imorgonkväll. det är sjukt. när kommer till em?

2010-04-29 / 19:50:14     URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?