Grattis vännen min

Grattis Celia på din födelse dag!

Dagen har varit toppen åkte ner först på stan och hade det trevligt sen köpte jag Kent's Nya skiva
Oja jag har inte haft pengar att kunna köpa den så det har ju sugit.

Sen åkte jag hem och fixade till mig och lite saker snabbt och åkte till Celia och där åt vi Grillad kyckling filé med pommes och sen till efterätt fick vi marängsviss!
Gud vad det var gott det tackar vi henne för!

Sen spelade vi kubb och sjöng singstar det var kul.

Nu sitter jag här mitt i natten och ska försöka sova och sen ska jag vakna hoppas jag haha och då ska jag ut och springa lite sen blir det wannabe cityfesten men Godnatt på er! 
 
Juste har inte lagt in bilderna sen grekland men de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?