Mys mys!

Hej bloggen!

Har kommit hem nu har varit ut och joggat ett bra tag och sen sprang jag hem till johanna och kollade på fångarna på fortet :)

och nu sitter och jag lyssnar på Kent- Cowboys ♥ och dricker min coca cola light :)

Hur mysit är det inte att vara ny duschad och vart ute och sprungit och så känner man sig jätte duktig, sen får man sitta vid datan/bloggen och bara ta det lungt och att skolan börjar kl 10:00 imorgon och då har man bara media produktion hela dagen

I Love it!


Hon vinkar genom ett fönster
Hennes mun är som ett sår
så går hjärtat mitt sönder
Det har varit ett ensamt år
Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns
Mina nyårslöften

Jag filmar nu
Stora känslor stora ord
men allt av vikt Jag säger
har Jag stulit ur en bok
Jag läste nåt om kyssar
nånting som alla vet
men som dom aldrig lyckas fånga
i filmerna man ser.....


puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?