God eftermiddag!

Hej bloggläsare nu plingar det till i iphonen och det var Ellie, ska snart möta henne på stan det blir toppen!

Undrar vad jag ska ha på mig jag har jeans på mig nu men jag känner att jag håller seriöst på att dö det är för varmt att ha det nu så jag måste byta om till något men vad? Varför ska jag alltid ha så svårt att bestämma vilka kläder jag ska ha på mig?
 Jag provar ett plagg och sen byter jag och så håller det på ett tag också haha. Känner att jag behöver utvidga min garderob lite granna den känns så tom behöver massa nytt :) Kan ju kika på stan om det finns någon, funderar också på att köpa skal eller nått till min nya iphone jag vill ha något skrikande färg i neon det skulle varit awesome men alla skal och allt är ju så jävla dyrt, tror dom att jag är miljonär eller :) ? hihi

Men nu ska jag ta och gå alldeles snart, jag har precis städat rummet också och ja det gick inte så bra när jag skulle dammsuga datan då självklar skulle 3 knappar också åka in så måste ha sönder den jävla påsen haha dagens plus! Men nu ska jag gå hörs senare kanske slänger in ett inlägg när jag är på stan :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: elin

PONCHOOOOOOOO

2010-07-13 / 17:35:19     URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?