Sommar!

Ja jag kan ju börja med och berätta vad jag gjorde igår. Först var jag ner till stan med Sara och Emelie vi hade kul och handla lite sen gick vi till mingel & bar och fikade :) Sen gick jag hem till nöt och vi hade det roligt :)
Bilder kommer från idag och igår.

Idag vaknade jag av att mamma kom in i rummet och skrek upp med dig för vi ska åka och fixa pass jag bara okej,gick ut och hämtade posten och mitt gymnasie val hade kommit och jag öppnade och det stod att jag hade kommit in på min linje ( MEDIA) Sen åkte vi till stan för att knäppa passkortet, jag såg hemsk ut men ja ingen behöver ju se kortet :)

Sen skjussade mamma förbi mig till nöt och vi gick till stan och jag handlade en klocka :)
Gick ut med lisa och badade med henne haha.
Sen var vi hemma hos anna och fikade och hon ville mata oss med massa kakor och bullar och allt men jag och nöt tog en bulle och en glass :)

Vi gick hem till nöt och gjorde mat sen men egentligen så vart vi mätt på bullen och glassen haha.
Sen gick jag hem men på vägen mötte jag Linnea och Celia helt Random och börja prata med dom och gick med linnea en bit för hon skulle hem sen svängde jag åt andra hållet och träffade Sara och Emelie, Dom skulle röka vattenpipa men jag han inte stanna och göra det eftersom jag skulle hem och duscha och fixa saker tills imorgon då jag och nöt ska till limön båten går 09:40 hur ska jag orka :(
Jaja det blir sola och mys där ute imorgon :D

Nu ska jag sova Godnatt :)


Jag och Emelie på Mingel & Bar


Sara och Emelie på Mingel & Bar


Sara på Mingel & Bar

Emelie på Mingel & Bar


Klockan jag köpte


Nöt och jag satt och solade idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?