Sover hos emelie

Yo bloggen idag vaknade jag och åt frukost sen stack jag till elin och va där ett tag. Sen skulle vi in till stan och möta emelie på stationen men då missa elin bussen så vi väntade ett tag sen tog jag moppen och åkte och mötte upp emelie sen kom elin och nöt också :)

Sen åkte jag hem och då kom mamma och pappa med kina mat haha jag ba woho GOTT!!
Men nu ska jag in i duschen och sen slänga ner några saker sen åker jag till emelie och sover där med Ellie!

Jag är sugen på cola :O måste köpa på statiol eller något! Dagens måste alltså :)

Nu hoppar jag in i duschen ses snart puss!



Vi tar en gammal skoj bild så det inte blir så tråkigt haha :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?