Onsdag

idag försov jag mig igen fast vi började 10 över 10 bad me not good.

Så imorgon ska jag verkligen dra mig upp ur sängen, men det är så jobbigt ju :(

Idag har jag igentligen inte gjort så mycket vart i skolan sen var vi till Johanna och skulle plugga men det blev ju inte speciellt mycket av det och jag känner pressen nu över att jag ligger lite efter och alla prov och nationella men jag måste kämpa mig ur det här sen går jag ut ur den skit skolan och det är jag glad över!

Var hem till Celia medans Johanna var hos hennes pappa vi kollade på filmen prinsessa och den var faktiskt ganska bra. Vi käkade pasta pesto och det var jätte gott :)
Sen gick vi till Johanna igen för att kolla på andra avenyn, skit bra var det nu längtar jag bara mer efter nästa avsnitt ;)

Imorgon blir det nog stan och ska nog (plugga på waynes?) tror jag iallafall vi får väll se hur det blir!

Just nu längtar jag bara till fredag och helg tycker det behövs!
Sen är det inte ju så länge till påsklovet är och sen sommarlov mmh!! Det gillar vi :'D

Nu ska jag väll kolla på tv eller nått sen blir det till att slagga mig ner i sängen och sova! Så Godnatt på er alla! ♥

Laddar upp en dålig cam bild här men den får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?