Är hos ellie

Hej alla joel läsare!

Sov hos Ellie i natt och det var trevigt, först gick vi till köpis och handlade mat och annat sen gick vi hem och gjorde maten. Satt oss vid datorn och hade det chill sen när klockan var 03.00 så var vi ute och vandrade med christoffer till köpis och överallt sen började det att vräka ner så det slutade med att jag och ellie sprang där i regnet som vräkte ner på oss. Jag bara sa till ellie!
- Ellie det är ju som att vara med i (baywatch) hahaha.

Fyfan vad vi vad blöta när vi kom hem gud säger jag bara min jacka,byxor och skor det var som jag hade ställt mig i duschen med alla kläder på hahah!

Sen satt vi oss och kolla på A nightmare on elmstreet den nya!
Där efter gick vi och la oss.

Jätte trevlig kväll tack för den :) Nu har vi precis ätit frukost och storstädat i lägenheten litegranna så nu blir det datorn ett tag:)

Pusshej♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?