Lördag

Vaknade hos Celias mamma och åt snarare frukost buffé haha! Sen gick vi ut på morgonpromenad efter frukost Skönt det !!

Sedan Drack vi glögg och bakade lussebullar! Mums sjukt gott :)
Har inga bilder för Johanna har inte lagt in dom än men de ska upp här sen!

Har hjälpt mamma med kvälls maten nu och gjort potatisgratäng med fläskfile tror jag att det var inlindad i bacon :)  jätte gott kommer det att bli!

Som alla kanske vet önskar jag mig en system kamera i Julklapp, vilket kommer göra att om jag får den kommer det vara smockat med bilder i bloggen, Vilket gör att det kanske blir lite roligare att kika på :)

Efter maten blir det utgång! fika som sagt någonstans men har ingen aning än, får väl se vart man hamnar haha :)

See ya ;)


Gammal bild men får duga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?