Sleep!

Tja bloggen.

Har haft det en mys kväll hemma hos Johanna med Folk.. Vi grillade och gjorde pommes och annat gott till  :)

Sen blev det chips mm och vi kollade på Idol ;)

Jag har så ont i halsen nu har haft det i några dagar! Det gör så ont att svälja :(

Vi hoppas på en bättre lördags morgon och en kväll.. Ska till Sofie och fira henne,bjuden på mat och sen blir det att ha skoj :)

Nu sitter jag och kollar på tv:n och har jätte ont i halsen jag blir så arg över det!!

Ska väl snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon,så jag kan åka ut till Sofie och fika med henne och Hennes släktingar..Huhu Läskigt och jag som är så blyg :( men det blir nog bra :)

Godnatt allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: josefiin.

spoon!!

2010-10-02 / 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?