Tisdag

Jag är sjuk.. var hemma ifrån skolan går och idag. Kommer att vara hemma imorgon med men jag satsar på att gå till skolan på tisdag,det får vi hoppas på!

Ni kanske undrar vad jag är för sjuk jag är förkyld och hostar som jag vet inte vad.. Lät nästan igår som jag höll på att dö när jag hostade så mycket. Känndes som jag skulle hosta blod,för jag fick blodsmak i hela halsen och det är ju läskigt men jag har fixat host medecin nu och vilar upp mig så jag inte anstränger mig nått för nu ska denna sjukhet bort jag tycker det är så långtråkigt att vara hemma och man kommer så mycket efter i skolan men vad ska man göra?

Får plugga ikapp under höstlovet men det fixar nog sig!

För att underhålla mig lite så läser jag tidningen som kom i brevlådan idag ( lite kändisskvaller ) är ju det bästa som finns när man ligger död typ på soffan framför tv:n

Men jag ska krya på mig nu så kommer jag tillbaka kanske på torsdag till skolan och då blir det inte tråkigt när jag kommer tillbaka! Jag vet att ni alla saknar mig i skolan :)

Hörs mer senare Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; ja jag sa ju i lördags att du skulle höra av dig om du ville sola med mig, men gjorde du det? nej juste. Så du får fan inte klaga

2010-10-26 / 18:19:58
Postat av: amanda

ja saknar dig gör vi allt! :(

2010-10-26 / 20:05:26     URL: http://aoestergren.blogg.se/
Postat av: amanda

svar: nej de tror jag inte, vi gjorde ett prov igår bara :) men de som vi gjort går väl fort att ta igen. KOM IMORGON GOSSE <3

2010-10-26 / 20:48:19     URL: http://aoestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?