Helt slut

Hej bloggen har inte varit inne något speciellt på datorn idag så har inte kunnat blogga så mycket!

Idag så hade vi medieproduktion i skolan men vi satt typ mest och lyssnade bara hela dagen och kollade på saker som elever har gjort förr och för att få insperation till protjekt som vi ska göra.

Sen slutade vi och jag åkte ner till stan en snabbis sen åkte jag hem och tog det lungt och jag har inte tränat på engelska läxan någon jag har inte orkat :( Den  är på fredag så det blir väl råpluggning imorgon och ja jag vet man ska inte läsa läxan dagen innan men nu blir det så!

Jag slog på en film när jag kom hem för jag var trött och sen åt jag mat.

Smsade annelie och vi gick på en promenad runt sätra och det var seriöst jätte skönt!

Känner att hösten är här nu, det är kallt i luften och det är skönt att andas ute :)

Imorgon har vi vanliga lektioner igen och vi börjar 9:25 tror jag att det var.. Så jag och linnea tar bussen tio i.

nu  är jag helt slut i kroppen iallafall och ska snart gå och sova det kan behövas ibland:)

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?