Musik non stop

hej hopp bloggen!

 ja idag mår man jätte fint efter igår :) hehe

Nu är jag hos Elin och vi ska snart till stan för jag ska köpa present till mamma som fyller år imorgon :)

ikväll ska man väl upp till sommar yran. Igår så var det ju fredag den 13:e om ni inte visste det och jag kan ju säga att jag hade lite otur och jag HATAR Gävles busschaförer :@ Det finns många som kan hålla med mig det kan jag lova!

Men nu är det chill jag lyssnar ju på Kent så då kan man ju inte vara så depp, så istället är man på toppen humör :D

Juste jag har kommit på vad Elin ska få i födelsedags present :) och det är knappast något ni skulle kunna gissa :)

Elin gör pyttipanna och jag dricker kaffe ♥

Joel vill tillbaka till Grekland för solbrännan känns som den bleknar bort :(
Men därför finns solarium! ska sola hela vintern.

Juste jag ska färga håret brun rött typ mahogney (stavning??) men det kommer bli awesome!

Snart åker jag och Elin till Lager 157 och då ska det shoppas :)

Skolan börjar ju snart också fyfan vad kul det ska bli media here i come ! ;)

Ska gå nu men vi hörs senare hejdå!




Kommentarer
Postat av: Mandana

när kommer ni? :P

2010-08-14 / 15:28:14     URL: http://mandanaveysi.blogg.se/
Postat av: Mandana

Okej :)

Jo jag är tvungen, men kan gå och hämta henne snart så rastar jag henne fort =)

2010-08-14 / 15:37:43     URL: http://mandanaveysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?