Sängen älskar mig!

Hej hopp ligger och kollar på tv nu och är allmänt trött. Ska snart ta och sova, imorgon så är det media dag.

Då har jag film så vi får väl hoppas att det går bra :) Var hos Linnea hela kvällen. Drack kaffe & åt godis gjorde vi eller ja snarare jag!! Och hon hjälpte mig med bloggen/designen också så tack till kusin :)

 Men nu ska jag dra mig till sängen skriver imorgon om jag hinner uppdatera innan jag åker annars slänger jag in ett inlägg med min iphone!

Godnatt!

En fest bild får avsluta dagen puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha snyggaste bilden kan jag lova ;D nykter var man ju med host host

2010-10-20 / 08:28:08     URL: http://gustavssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?