Who say Im perfect ?

Torsdag kväll har har gjort klart engelskan,Svenska powerpoint presentationen! Skönt att äntligen vara klar!

Fredag imorgon och sen är det Lov Lov Lov!!! Gud vad skönt det ska bli :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra på lovet? Ta det lungt,vara med vänner och massa annat.. Kanske ta en tur till stockholm eller kryssning? Får se vad det blir :)

Någon dag här ska jag gå på den nya SAW filmen som har premiär imorgon men den är ju så jävla dyr och det fanns bara några platser kvar så då skiter jag att gå imorgon.

På lördag blir det Partaaaaya för hela slanten!

På söndag är det Halloween.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på då? Någon som vill göra nått då :)  lite Bus eller Godis ;) ?

Nej nu ska jag ta och lägga mig aldeles snart så Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?