bollan today

Dagen började med att jag åkte till valbo med Johanna och kolla kläder och systemkameror. Sen åkte vi hem och la oss i solen så sjukt fint väder var det idag.

Efter ett tag åt vi hemlagad kina mat gott var det också! Jag har börjat att banta igen och denna gången ska det funka det lovar jag :) Sen tog vi Cyklarna och åkte ner till bollan och la oss där i solen med musik och väntade på Linnea och Celia.

Jag och Johanna tog upp kubb spelet och började spela men efter ett tag tröttnade vi och startade en brasa.
Sen kom Linnea och Celia då började vi spela kubb igen och det var roligt.
Satt oss en stund efter kubben vid elden och chilla sen drog vi alla hem.

Nu sitter jag hos Johanna och dricker kaffe men ska snart hem sen blir det sova för i morgon ska brossan ha kalas.

Men nu ska jag gå pusshej på er :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?