att du vill vara min

Hej hej bloggen! :)

Ja Första dagen i skolan är nu över, Gud vad nervös jag var i morse men nu är det chill.

Gymnasiet/MEDIA  här är jag :D Hamnade i en chill klass :) Jag,Linnea,My och sofie hamnade i samma klass vi satt och höll tummarna i aulan! jag höll på att svimma typ.

Imorgon börjar vi 09.00  men jag vet inte hur länge vi går heller ?  Hoppas vi slutar tidigt iallafal :)

Iallafall så slutade vi runt 11.00 tror jag? vad jag minns rätt iallafall :) sen drog jag,Linnea och my upp till Linneas mammas jobb på polhemskolan där Johanna nu går!

Vi satt där och drack kaffe i personal rummet så det var trevligt, sen blev det en stund på stan också :)

Fick ett busskort av skolan så nu slipper jag betala ett sånt också så det är bra eftersom imorgon ska det regna :(

Hoppas vi drar på någon klass resa snart, kanske blir lite mer avslappnad stämning om alla får börja lära känna varandra lite :)

Men nu ska jag lyssna lite mer på musik sen ska jag sova sen nya tag imorgon!

Puss & hej :)




Fail bild men ni får leva med den :)
Kommentarer
Postat av: LOVISA

sv: Okej :) Jadå, det är ganska bra. Med dig då? :)

2010-08-24 / 18:59:08     URL: http://lovisasand.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: inte mycket alls faktiskt :D

2010-08-24 / 19:30:44     URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?