Don’t you see.. don’t you see… You’re P E R F E C T

Hallå där! Har mediadag idag, håller på att skriva mitt manus till filmen. Jag och amanda blev nyss bjudna på massa peppakakor av våran lärare :) Kakmonster!

Gick nyss upp till kaffeterian och köpte kafe och macka ;)
Nu är det inte så många dagar kvar till Jul och lovet! Det efterlängtade lovet, Joel vill ha sitt lov nu!
önskat mig en pentablet i Julklapp så vi får se om det blir en sån,men måste ju spara i hop till kameran men det tar ju så lång tid och man behöver ju kläder så alla pengar bara flyger iväg iguess? 
men nu ska jag fortsätta att försöka få ihop mitt manus så vi hörs sen see ya!


Jag och Amanda.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?