Lördag!

Fredagen var trevlig men det var inte lika trevligt att börja skolan igen kan jag säga! Linnea fick en självlysande dildo i present också av mig och några stycket haha (Göran).
Idag lördag så vaknade jag och käka frulle sen fixa mig lite lätt, åkte ut till media markt och jag köpte en hårdisk till datan för att få plats med mera saker och program :) Hela kvällen har jag varit med Celia och Johanna och vi har kollat på hundtricket sen gick jag hem och duscha. Satte mig vid datorn och kollade på Saw 6 den var lite äcklig vissa scener men diggar filmerna :) Nu ska jag snart gå och lägga mig ny dag i morgon med nya tag!

På tal om söndag så fyller två knäppisar år :D Grattis Linnea och Simon på 16 års dagen! Får väl se om Linnea har kalas eller vad hon nu ska ha så då får det väl bli till att vara med henne imorgon då.

Godnatt folket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?