Godnatt

ja Godnatt på er då nu ska jag sova är så jävla trött. Men ska ju kortfatta dagen skola haft nationella prov i engelska sen vart det no prov så 3 prov och imorgon läx förhör på svenska forntiden eller nått? jag vet ingenting som ni märker. Sen har jag varit på stan med Sanna, vi gick till Waynes och sen gick vi runt i olika butiker och testa kläder. Jag har hittat min vår skinjacka som ska inköpas så fort pengarna kommer till mig sen massa andra kläder. Ska fan gifta mig rikt haha jag är shopping beroende :)

Den här freeaaky bilden får avsluta dagen godnatt.

Kommentarer
Postat av: Dennis

jag har också hål i tungan (aa)

2010-03-17 / 18:02:02     URL: http://daahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?