Melodifestivalen 2010

Blekte håret idag :) vart jätte bra nu är det hur blont som hällst typ vitt om man säger så (a)
Anna Bergendahl vann Melodifestivalen i år men själv hejjade jag på (Eric saade - Manboy)
Men det vart nog bra ändå.
Vi var hemma hos Celia och var där, efter melodifestivalen kollade jag och Celia på allt för min syster tror jag den hette.
Den är sjukt sorlig och är verkligen värd att se! kan säga att man börjar iallafall grina :(
Men ska inte vara deppig nu!
Imorgon blir det stan och fika med Saga mycket trevligt :)
Sen måste jag nog träna No:n lite granna har prov på tisdag och det är jobbigt och tråkigt.
Nu sitter jag här ny duschad och har haft fotspa typ haha , smörjde in mina fötter med någon dyr fotspa kräm :)
Men nu ska jag nog kolla på film eftersom ingen är Social på msn och sen sova.
Puss och godnatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?