Söndag

Vaknade upp i dag hos Celia och Helmer(hennes katt) sittandes på min mage och kurrade :)
kollade på film och så, sen gjorde vi oss klara och drog till ica och jag köpte Vitamin well 2 st ;)

Sen drog vi hem till mig och skulle göra chokladbollar men då visade det sig att jag inte hade havregryn så vi strunta i det :)

Nu ska vi kolla klart på Alice i underlandet och sen blir det pizza :D
Sen blir det mer film och chips & sånt ;)
Här slänger jag upp lite foton ifrån igår kväll :)

Model: Celia





Kommentarer
Postat av: celia

kan man bli snyggare.... neeeeeeeeeeeej.

pizzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D:D

2010-03-21 / 17:57:44     URL: http://celiaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?