Måndag

Skolan knallade på som vanligt idag, förutom att jag försov mig lite men det vart inte så stor fara. Vi hade bild på morgonen så det är skönt och jag tycker om vår bildlärare hon ger bra betyg!

Sen när jag hade slutat skolan åkte jag hem och sen handlade mamma och jag mat som vi laga och jag köpte lite godis och chips vart så jävla sugen bara jag har värsta damp suget ibland :O

Imorgon har vi bara två lektioner och det är idrott sen arbetsmiljö och säkerhet så det känns riktigt skönt faktiskt :) sen avslutas skolan med ett gym pass också skönt det!!

Men nu har jag fixat klart min uppgift som ska vara klar tills imorgon så jag ska ta och kolla på någon film nu sen blir det att säga godnatt för mig :)

See ya imorgon Godnatt :)



hahah jätte gammal bild på mig som jag hittade :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?